Zašto preporučiti ovu knjigu? Kao što vjerojatno znate ja se bavim NLP-om a jedna od njegovih  osnovnih postavki je da su um i tijelo povezani i da jedan na drugog utječu.  NLP nam daje odlične tehnike za rješavanje najrazličitijih situacija – problema i  velika većina njih se oslanja na mentalne procese – programe. U situacijama kada se koristi tijelo, onda je to uglavnom na način da nas ono dovede u određeno stanje uma pogodno za rješavanje problema kao što su flow stanje, trans, resursno kod sidrenja sidrenje ili lateralizacija i aktiviranje blokiranih dijelova mozga putem pokreta očiju.

Osobno sam stava da u radu s ljudima treba primijeniti sve ono što im može pomoći. Zato volim NLP jer uistinu pomaže ali isto tako da znam da NLP „nije popio svu pamet svijeta“ i sretan sam i zahvalan kad mi se pruži prilika naučiti nešto novo i korisno. Ova knjiga mi pomogla da steknem nešto bolji uvid u fiziologiju – mehaniku određenih mentalnih stanja.

Prvo izdanje knjige datira iz 1998. godine. Autor je klinički neuroznastvenik i psihijatar sa specijalizacijom u radu s djecom i adolescentima. Ono što je stvarno super što je za razna stanja uključujući strahove, paniku, anksioznost, depresiju, opsesivnu zabrinutost,… dao fiziološku osnovu (snimke SPECT snimke mozga s objašnjenjima promjena u pojedinim dijelovima mozga), prikaze pojedinih slučajeva iz prakse, utjecaj pojenih lijekova na određena stanja što je očekivano za ovakvu knjigu i što je stvarno odlično međutim ono što je još bolje je da pored toga daje i preporuke za određene mentalne i fizičke vježbe, nemedicinske terapije popu biofeedbacka ili nutricionističke. Da nutricionističke, tako na za pojedina stanja objašnjava koja hrana ih može pogoršati, a koja popraviti.

To sve skupa može biti korisno u radu s klijentima jer im možete dati neke preporuke po pitanju hrane i vježbanja a koje mogu podržati rad koji ste napravili tijekom seanse. Za one koji se ne bave terapijom, informacije u stvari mogu biti još korisnije jer osobama iz svoje okoline mogu pomoći u svakodnevnim situacijama kada se susretnu s nekom preprekom i mogu preporučiti neku od vježbi ili promjenu u prehrani koja ih može pomoći da što prije dođu u ravnotežu.

Vjerojatno danas postoje i novije knjige na ovu temu ali budući da to izlazi iz okvira za sada mi je ova knjiga dovoljno dobar izvor informacija. U krajnjoj liniji može poslužiti kao dobar vodič za daljnje kvalitetno pretraživanje informacija na netu.